Regulamin placu zabaw
REGULAMIN KORZYSTANIA Z PLACU ZABAW
1. Niniejszy regulamin reguluje zasady korzystania z ogólnodostępnego placu zabaw – terenu przeznaczonego do zabaw i wypoczynku dzieci.
2. Z urządzeń zabawowych dzieci powinny korzystać pod opieką osób dorosłych.
3. Plac zabaw wyposażony został w urządzenia zabawowe przeznaczone dla dzieci, których wiek określają indywidualne wskazania producenta elementów zabawowych. Korzystanie
z poszczególnych urządzeń zabawowych winno być dostosowane do rozwoju psych-fizycznego dziecka. Oceny winien dokonać rodzic/opiekun dziecka.
4. Wyposażenie placu zabaw powinno być wykorzystywane zgodnie z przeznaczeniem.
5. Rodzic/opiekun dziecka winien pamiętać o odpowiedzialności prawnej za ewentualne szkody wyrządzone przez dzieci na osobach i mieniu.
6. Na placu Zabaw zabrania się:
- picia alkoholu;
- palenia papierosów;
- niszczenia roślinności;
- zaśmiecania terenu;
- wprowadzania zwierząt.
7. Zauważone uszkodzenia na elementach wyposażenia, mogące zagrażać zdrowiu i życiu użytkowników prosimy niezwłocznie zgłaszać do Administratora.
Administratorem obiektu jest Centrum Kultury i Rekreacji w Bornem Sulinowie.
(tel.94 37 49 612).
Telefony alarmowe:
Straż Miejska tel. 606112587
Policja tel. 997
Pogotowie ratunkowe tel. 999
Ogólny – pomoc tel. 112 (z telefonu komórkowego)