Regulamin placu zabaw

REGULAMIN KORZYSTANIA Z PLACU ZABAW

1. Niniejszy regulamin reguluje zasady korzystania z ogólnodostępnego placu zabaw – terenu przeznaczonego do zabaw i wypoczynku dzieci.

2. Z urządzeń zabawowych dzieci powinny korzystać pod opieką osób dorosłych.

3. Plac zabaw wyposażony został w urządzenia zabawowe przeznaczone dla dzieci, których wiek określają indywidualne wskazania producenta elementów zabawowych. Korzystanie
z poszczególnych urządzeń zabawowych winno być dostosowane do rozwoju psych-fizycznego dziecka. Oceny winien dokonać rodzic/opiekun dziecka.

4. Wyposażenie placu zabaw powinno być wykorzystywane zgodnie z przeznaczeniem.

5. Rodzic/opiekun dziecka winien pamiętać o odpowiedzialności prawnej za ewentualne szkody wyrządzone przez dzieci na osobach i mieniu.

6. Na placu Zabaw zabrania się:

  1. picia alkoholu;
  2. palenia papierosów;
  3. niszczenia roślinności;
  4. zaśmiecania terenu;
  5. wprowadzania zwierząt.

7. Zauważone uszkodzenia na elementach wyposażenia, mogące zagrażać zdrowiu i życiu użytkowników prosimy niezwłocznie zgłaszać do Administratora.

 

Administratorem obiektu jest Centrum Kultury i Rekreacji w Bornem Sulinowie.
(tel.94 37 49 612).

Telefony alarmowe:

Straż Miejska tel. 606112587

Policja tel. 997

Pogotowie ratunkowe tel. 999

Ogólny – pomoc tel. 112 (z telefonu komórkowego)

Wytworzył:
Udostępnił:
Adamczyk Krzysztof
(2024-06-20 14:51:17)
Ostatnio zmodyfikował: